
Het moet niet gekker worden ,
Op mijn oude dag , maar lachen is gezond ,
Gisteren mocht ik weer aan schuiven,,
Met de asperges en wat waren ze lekker ,
En het was ook allemaal , zo feestelijk gedekt .

Je hoefde maar buiten te kijken ,
En dan zag je dit ,prachtig , toch.
Mijn schoondochter ,is even mijn helper geweest .
Ik zie het weer als een wonder doosje ,
En hun zeggen dit is ,
Een :F O T O SHOPPEN .
Kunt met een bepaald programma foto’s veranderen ,
Pats boem .
Niks geen wonderen .
Voor mij zijn het .
🌷🌻🌼🌸💐.
Liefs Maria .
7 reacties op “En ja hoor , ik heb een Titel .vandaag .”
Ik zou me niet direct laten fotoshoppen. wie weet zetten ze me vijftig jaar terug en dat zou niet reëel zijn.
LikeGeliked door 1 persoon
Wie weet komt er wel een schattig baby’tje te voorschijn,kan bijna niet anders hè 🤪
LikeLike
Leuk Maria om je zo te zien, ze kunnen tegenwoordig van alles.
Groetjes 😘😘
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel
LikeLike