Even sorry .
Ben er even uit .geweest ,ga het toch weer proberen ,
Ik was gewaard schuwd
En toch over viel het mij ,
Met mijn kijkers ,pijn
Mijn oren doen het ook niet meer ,de vraag bleef ,hoe kan ik blijven communiceren met iedereen ..?
Deze schok moest even binnen komen .
Terwijl het keihard is, ouderdom komt met gebreken .
Ga het toch weer proberen
En ga weer de bloemen zoeken ,
Die er wel moeten zijn .

Liefs Maria
2 reacties op “Wat is het warm ,nee wel heet volgens de berichten .”
Je blijft bloemetjes zoeken, en datvis xi knap van je
Het valt zeker niet mee met deze hitte. Gelukkig veel lieve mensen om je heen.
Sterkte Maria
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel
LikeLike