Wat is het warm ,nee wel heet volgens de berichten .

Even sorry .

Ben er even uit .geweest ,ga het toch weer proberen ,

Ik was gewaard schuwd

En toch over viel het mij ,

Met mijn kijkers ,pijn

Mijn oren doen het ook niet meer ,de vraag bleef ,hoe kan ik blijven communiceren met iedereen ..?

Deze schok moest even binnen komen .

Terwijl het keihard is, ouderdom komt met gebreken .

Ga het toch weer proberen

En ga weer de bloemen zoeken ,

Die er wel moeten zijn .

Even geduld ,heb jullie ook gemist !

Liefs Maria

2 reacties op “Wat is het warm ,nee wel heet volgens de berichten .”

Plaats een reactie