Wat is het warm ,nee wel heet volgens de berichten .

Even sorry .

Ben er even uit .geweest ,ga het toch weer proberen ,

Ik was gewaard schuwd

En toch over viel het mij ,

Met mijn kijkers ,pijn

Mijn oren doen het ook niet meer ,de vraag bleef ,hoe kan ik blijven communiceren met iedereen ..?

Deze schok moest even binnen komen .

Terwijl het keihard is, ouderdom komt met gebreken .

Ga het toch weer proberen

En ga weer de bloemen zoeken ,

Die er wel moeten zijn .

Even geduld ,heb jullie ook gemist !

Liefs Maria

5 reacties op “Wat is het warm ,nee wel heet volgens de berichten .”

  1. Buiten dat het warm is, is de vochtigheid in de lucht ook hoog. de temperaturen doen denken aan Aziatische tijden. waarin zelfs een stap verzetten al te veel was.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie